Sunshine!

Oh, man blir så lycklig av detta solsken! :D. Det är underbart! Det pirrar i hela kroppen. Hihi.

Nu har jag precis haft bild och jag har äntligen kommit igång med mitt arbete i lättbetong. Blev dock bara en tråkig pyramid, men eftersom jag har missat så många lektioner redan så var jag tvungen att göra någonting enkelt. Så nu har jag stått och sågat och sågat och sågat i typ 2 timmar. Så min arm är lagom bort-domnad och jag lär få grymt ont i morgon :P. Haha.

Snart dags för livskunskap. Det är ett ganska roligt ämne faktiskt så det ska inte bli allt för tråkigt. Dock längtar jag hem eftersom världens finaste är hemma idag och är ledig (FUSK!). Han ska komma in och hämta mig när jag har slutat. Ska bli skönt att slippa åka buss för en gångs skull :). Han är så söt min älskling!

Nä, nu börjar lektionen. Bye bye sunshine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0