Friday!

Nu äntligen är det fredag. Snart ska vi redovisa våra "betong-klumpar" (haha) och jag hann faktiskt nästan färdigt i tid. Ska bara måla den en gång till sen är den klar :). Skönt!

Efter skolan ska jag övningsköra i vanlig ordning, och sedan ska fredrik och jag åka hem. Får se vad vi hittar på ikväll.

Imorgon ska vi ju åka till Karlskrona för att vinka bye bye till syster som ska åka till somalia och fånga pirater. Den galningen! Fast det kommer säkert gå jätte bra! Synd bara att hon ska vara borta så länge.. Men hon får nog inte chansen att åka på något sånt någon mer gång sen så hon får ju passa på! :).

Sedan ska vi nog gå lite i affärerna i stan för att se om vi kan hitta några fina vårkläder :).

Nä, nu ska jag typ... göra någonting annat :P.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0