Friday!

ÄNTLIGEN fredag! Vilken seeeg vecka det har varit. Usch!
Nu har jag bara en lektion kvar, och det är historia. Måste skriva färdigt mitt arbete om rasism för det är deadline på det idag. Men det hinner jag nog!

Efter skolan ska jag hem till pappa och övningsköra för en gångs skull. Det var längesen jag körde med honom nu! Känns som om körskolan bara försöker dra så mycket pengar ut en som möjligt så jag måste köra mycket hemma nu. Är riktigt förbannad på dom nu för dom lär ju en helt konstigt, och säger att man ska göra grejer som känns helt jävla fel. Plus att det inte är normalt att få värsta utskällningen bara för att man råkar glömma kolla någon spegel eller råkar glömma döda vinkeln någon gång. Herregud, man är väl inte mer än människa?!

Nä, det blir inte många körlektioner till på det skit stället. Fy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0