Det här är en skit dag..

Usch, idag är det verkligen inte min dag! Bläää...

Slutar vid 15.20 idag tror jag och då ska jag hem till pappa och övningsköra. Surt men jag måste ju ta mitt körkort någon jävla gång :P. Det bara försvinner ju pengar nu tycker jag.. Blir ett dyrt körkort! Men förhoppningsvis så kan jag boka uppkörning osv snart :).

Imorgon ska jag ju då till emmaboda. Ska bli roligt faktiskt! Synd att det är så jäkla dyrt bara :P. Haha. Men risken att inte klara det är ju gaanska liten så :). Vi ska bara vara 3 pers som ska vara där imorgon så det är ju skönt som attan!

Nä, nu börjar min lektion snart så det är dags att gå..

Kommentarer
Postat av: canez

Hejsan, tänkte barai informera om min nya blogg som innehåller fullt med användbara tips titta gärna in :) men lägg gärna en kommentar innan du lämnar så jag vet vad du tycker :) ska jag förbättra något :) puss caanez <3

2010-02-10 @ 20:42:47
URL: http://caanez.blogg.se/
Postat av: canez

Hejsan, tänkte barai informera om min nya blogg som innehåller fullt med användbara tips titta gärna in :) men lägg gärna en kommentar innan du lämnar så jag vet vad du tycker :) ska jag förbättra något :) puss caanez <3

2010-02-10 @ 20:42:49
URL: http://caanez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0