Någon som har någon bot för träningsvärk?!

Usch ja, jag strechade nog inte tillräckligt länge för jag har såååån träningsvärk i mina lår! Det är helt sjukt! Går som om jag vore en 88årig stelopererad tant. Haha! Men då vet man ju att det faktiskt gav lite att jag var ute igår :).

Idag mår jag lite halv konstigt faktiskt. Magen är nog inte riktigt som den ska. Eller det brukar den ju iofs men detta har hållt i enda sen igårkväll så. Strange! Men som tur är så slutar jag redan vid 12.10 idag :).
Ska se ifall jag får gå 5 minuter tidigare så jag hinner med 12.20 bussen hem. Hade varit skönt för annars får jag vänta till 14.15 ifall jag missar den. Inte så roligt..
Den enda lektionen vi har idag är bild & form. Lite tråkigt eftersom jag redan är klar med allting (woooooow) så nu har jag ingenting att göra längre "/. Det är inte så jätte roligt. Men hon får väl plocka fram nått som jag kan göra sålänge. Känns rätt sjukt att vara färdig så tidig eftersom jag var så himla mycket efter innan! Jag bara ångrade mig hela tiden om vad jag skulle måla så. Men jag har verkligen jobbat ifatt och det är verkligen jätte skönt!
Nä, nu ska jag gå och borsta gaddarna sedan cykla bort till bussen. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0