äntligen..

..är jag hemma. Denna dagen har känts låååång! Nice att vara hemma iallfall.
Har precis tryckt i mig lite färsk pasta med citron smak. Inte det godaste jag har ätit direkt men vafan! Jag var hungrig ju..
Sitter och dricker kaffe nu och ska strax ta lite glass tänkte jag. Sen tänkte jag faktiskt lägga mig och vila i en timme. Måste ju hinna plocka i ordning mina grejer tills fredrik kommer så jag få inte nana mer än en timme iallafall.
Sedan ikväll ska vi ju åka in till stan till Elite Hotel och bo där hela helgen. Ska bli såååå skönt! Slippa tänka på allt annat för en stund. Får väl se ifall vi tar varsin cider imorgon kanske.
Tänkte åka till skopunkten och köpa mig ett par höst skor. Har hittat ett par som jag tyckte var ganska fina :). Så här ser dom ut --> 
Tyckte dom verkade vara rätt bra att ha som höst skor :). Men får se ifall dom passar eftersom jag har rätt små fötter. Men det är ju alltid skönt med ett par extra strumpor i! :). Hoppas verkligen dom passar.
Nä, nu jag jag gå och drömma om min sötnos! Natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0