24 September 2009

Ska strax sätta mig och börja skriva min uppsats om antikens grekland. Men det är inte det enklaste eftersom jag har missat en massa. Dessutom fattar jag typ inte var man ska hitta allting "/. Det är konstigt som fasen! Men jag får väl helt enkelt göra mitt bästa. Hehe. Inte så mycket annat att göra.
För övrigt så klippte jag ju mig igår. Det blev kort! Men då kan jag ju vänta ett tag innan jag klipper mig igen. Annars växer det ju ut så himla fort!
Älskling överraskade mig rejält igår genom att stå utanför skolan när jag slutade. Han är så söt! Hihi. Skönt att han kom hem :).
Och imorgon är det äntligen fredag. Denna veckan har verkligen varit lång! Fredrik och jag ska bo på Elite Hotel hela helgen :). Mys! Ska bli skönt att bara kunna vara helt själva utan en massa folk runt om kring!
Nä, dags för lite pluggeliplugg!

Nu jävlar ska jag ta mig i kragen och ta på mig löparskorna och ut och springa! Även ifall det blåser som attan så är det riktigt skönt ute och jag skulle verkligen behöva rensa tankarna och göra av med lite av min energi. Känns som om jag nästan går på nålar här hemma!



Åh, va underbart det var att springa! Nu känner jag mig som en människa igen :D. Orkade faktiskt springa 5 kilometer utan att vara helt död :). Niice! Nu pratar jag med älskling i telefon. Mys!


"Hjärtat har sina skäl som förståndet inte kan fatta"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0