21 September 2009

Nu sitter jag hemma och har precis tryckt i mig en macka med keso och gurka :). Gott!
Snart ska mamma och jag åka upp till alvesta för att hämta Snäckan och för att handla lite youghurt och sånt som alltid behövs.
Idag blev det ingen skola för mig :(. Mådde så himla illa imorse även ifall jag tog en illamåendetablett. Konstigt! Men mamma och jag har pratat lite om varför jag mår så illa hela tiden, och svaret kan bero på min kost. Eftersom jag knappt äter något kött, och inte äter speciellt varierat så kanske det kan vara boven i det här dramat? Vi ska iallafall ringa till vårdcentralen på teleborg imorgon och se ifall vi kan fixa en tid hos en dietist. Det är skit dåligt att dom inte har det här i alvesta "/.
Imorgon är jag ledig. Det ska bli skönt! Det enda jag har inbokat imorgon är en körlektion vid 16.50 men sen annars är dagen helt fri! Tänkte svänga förbi mormor en runda faktiskt och säga hej till henne. Tycker så synd om henne när hon är så ensam hela tiden!
Förövrigt saknar jag fredrik redan som attan! Känns inte alls som om jag träffade honom imorse, utan mer som om det var år sen vi träffades sist! Usch ja... Och det är bara måndag. Vilket betyder att det är mååååånga dagar kvar till fredag :(. Buhu! Aja, får hoppas han kommer hem någon dag mitt i veckan. Min ängel :). Hihi!
Nu ska vi strax åka upp till alvesta. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0