17 September 2009

Shit, sjukt att det redan är den 17:e September! Det är ju fan snart vinter alltså..
Nu sitter jag i alla fall hemma och försöker fördriva tiden lite. Ska cykla bort till bussen vid kvart över 7 så jag har lite tid över..
Idag går vi bara i skolan till 11.50 och sedan vid 12.00 har jag min andra körlektion. Ska bli kul! Om jag förstod det rätt så skulle vi backa runt hörn och sådant skoj idag :). Det blir ju lite mer körning den här gången mot vad det blev förra för då var det ju första gången ju. Men däremot ska jag köra i stan idag istället för i alvesta. Får se hur det går! Det är ju enklare att köra i Alvesta eftersom man kan vägarna lite mer där. Men det ska nog gå bra ändå :).
Idag kommer Fredrik hem också. Skönt! Tänkte åka med honom hem sen för han kör ju genom stan så då går jag hem till pappa eller nått så länge tills han kommer. Måste ändå plugga så då kan jag ju göra det där..
Nä, nu ska jag gå och borsta mina gaddar! Tudilooo!




Nu sitter jag hemma hos pappa. Har precis skrivit klart mitt arbete om Gladiator och om Crash. Shit va jobbigt det var! Blev faktiskt rätt långa uppsatser, haha! Nu slipper jag iallafall tänka mer på dom. Skönt!

Körlektionen idag gick väl sådär. Blev av någon konstig anledning jätte stressad så det var inte alls roligt faktiskt. Dessutom avskyr jag den bilen för det är ju en disel och dom typ gasar av sig själva ifall man släpper gasen. Inte rullar så fint som "vanliga" bilar gör. Haha! Så det gick väl sådär. Jag körde ju inte direkt på någonting men det kunde ju gått bättre!
Men sedan körde jag istället med pappas bil och då gick det helt plötsligt jätte bra! Helt knäppt.
Jaja, man får ju träna, träna, träna...

Nu kommer fredrik när som helst så jag måste rusa! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0