14 September 2009

Jag tror fasen att det är min dag idag! Mitt humör är ovanligt bra för att vara på en måndag, och jag har varken ont i magen, huvudet eller dylikt. Skönt som attan!
Får hoppas att resten av dagen fortsätter likadant :).

Snart ska jag gå ner för historian börjar snart. Lite drygt, men tiden går ju rätt snabbt ändå. Sedan är det lunch och efter det är det grafisk illustration som gäller. Rätt skoj faktiskt!

Sen ska jag hem och äta lite mat och bara ta det lungt. Kanske titta på en film. Sen ut och gå ikväll igen! Tyvärr är inte mamma hemma så hon kan inte följa med, men har man bara musik i öronen så är det ju skönt ändå.

Nä, nu börjar min lektion! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0