13 September 2009

Åh, jag tycker verkligen inte om söndagar alltså! Imorgon är det måndag och det betyder att det är en heeeela 5 dagar kvar innan fredrik kommer hem igen :(. Buhu..

Denna helgen har iallafall varit väldigt soft. Vi har myst och bara slappat. Vi har också fixat iordning myrans gamla rum idag. Vi har städat och donat typ hela dagen. Så nu har det blivit ett filmrum! Det är faktisk riktigt skönt att sitta där nere eftersom det är så mörkt och svalt där. Ska bara prata med Stamp så han kan fixa projektorn så vi kan titta på duk istället för på tv :).

Ska snart hoppa in i duschen tänkte jag. Sedan ska mamma och jag (förhoppningsvis, ifall hon orkar) gå ut och gå 5 kilometer. Känns fan som om det var år sen jag var ute och rörde på mig. Usch, så sunkig man har blivit... Dags att ta tag i springandet igen kanske?.. Äh, det är sånt man märker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0