11 September 2009

Usch, idag är det verkligen inte min dag! Har mått illa sedan igår kväll och är verkligen jätte trött. Fy!
Men nu har jag som tur är bara en lektion kvar och det är matte, så det är ju soft. Iofs så har vi det i 1,5 timme men vi brukar få sluta lite tidigare så.

Ikväll ska älskling och jag ut och äta och kanske ta någon cider tillsammans med hans bror då han fyller år. Får hoppas att illamåendet har gått över tills dess..



Har ju som sagt min första körlektion med körskolan idag, och det gick faktiskt super bra! Fast vi körde inte så jätte mycket, utan det var mest för att jag skulle lära känna bilen lite och även lära känna catarina såklart. Så det gick bra.
Blev tyvärr ingen utgång för mig ikväll då jag har huvudvärk och illamående fortfarande ><. Surt men så är det!
Fredrik åkte iallafall så jag hoppas han kan fixa skjuts så han kommer hem inatt :).

Nä, nu börjar idol! Ni tittar väl? :D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0