Tidig morgon!

Har precis druckit lite kaffe och ätit frukost såhär på morgonkvisten.
Är rätt trött idag faktiskt, men det är ju inget ovanligt.
Idag är det torsdag och det betyder att jag slutar redan vid 11.50 idag :). Nice!
Efter det ska jag hem till pappa och övningsköra lite. Hade egentligen en körlektion idag, men Per ringde igår och sa att Catarina blev sjuk så det blev inget med det. Lite tråkigt för nu får jag vänta enda tills nästa torsdag innan jag ska köra igen. Blöh! Men jag får ju köra med pappa sålänge :).
Efter det ska jag iallafall på möte på Nordic club kl.16.00. Dom sökte deltagare till något intensiv program där man skulle nå toppform på bara 4 veckor. Och jag tyckte det lät skoj så jag sökte dit. Så i tisdags så ringde dom mig och så bestämde vi att vi skulle träffas idag och prata om priset och hur upplägget är och så.
Håller tummarna för att det inte är allt för dyrt!
Sen efter det kommer Fredrik och hämtar mig. Han slutar idag så då kan jag ju åka med honom hem. Snajsigt!
Längtar efter honom redan ju! Hihi.
Dags att borsta gaddarna! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0