Måndag..

Av någon konstig anledning så brukar faktiskt måndagar vara en ganska bra dag, och det är den även idag. Även ifall jag är lite trött och så, så är jag ändå på bra humör. Nice! Har precis gjort klart mitt typsnitt i grafisk illustration som det är deadline på idag. Skönt att vara klar i tid! Så nu efter rasten så ska vi redovisa dom. Inte så värst roligt kanske, men det är väl okej.

I eftermiddag ska jag plugga lite matte tänkte jag. Ska ju ha prov igen på onsdag på grafer så det gäller att kunna allt! Det går så himla bra med matten nu, jag vet inte vad som har hänt. Helt plötsligt så förstår jag allt. Alla 5 prov som jag har haft i matten såhär långt, så har jag inte haft ett enda fel! Det är galet. Men det är riktigt skönt att inte behöva fråga om hjälp hela tiden.

Nä, nu börjar strax lektionen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0