Kanske skulle sluta blogga?

Haha, jag glömmer ju alltid bort att skriva inlägg så det blir så spritt :P. Men men.
Idag är det iallafall torsdag och jag ska iväg och träffa en psykolog nu på morgonkvisten. Får väl se hur det går. Sedan ska jag in till skolan och ha lite redovisning och sådär. Inte så skoj kanske, men men. Sen tänkte jag stanna kvar en stund efter skolan och titta på början av en film som jag missar nu på morgonen. Man vill ju inte komma efter! Sen ska jag åka till alvesta för att övningsköra vid 16.50. Ska bli skoj! Sen kommer älskling hem :D.
Usch, jag har min gastroskopi imorgon och jag kan verkligen inte bestämma mig för om jag ska göra den eller inte :(. Egentligen vet jag att jag borde det, men det  är ju så himla äckligt! Usch... Men jag kommer ju få lugnande och så, så det borde ju inte vara någon fara egentligen "/. Men vi får väl se. Just nu lutar det åt att jag kommer göra det. Hehe.
Nä, nu ska jag gå och borsta mina tänder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0