Jaha..

Det blev inte mycket matte räknat för mig inte! Håller ju på att plugga inför nationella som jag ska ha snart, och då övar jag på gamla prov. Och så var tydligen inte Sara här idag eftersom hennes son är sjuk, så ingemar fick ta över istället. Men då visar det sig att han inte hade något mer gammalt nationellt till mig så jag fick sluta efter typ 10 minuter :P. Rätt skönt iofs, men nu får jag ändå sitta och vänta på bussen. Men men. Man ska inte klaga! Jag kommer ju hem lite tidigare ändå ju :).

Idag är fredrik i tyskland och kommer inte hem förens inatt, så det kommer nog kännas lite konstigt att vara själv hela kvällen. Haha! Men men. Han kommer ju inatt så :). får hoppas han väcker mig när han kommer bara. Han är inte så duktig på detdära! ;).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0