9 Maj 2009 <3

Idag är det "the day"! Hihi, ikväll ska vi förlova oss med andra ord. Åhh, ringarna är så fina att jag knappt kan hålla fingrarna borta från dom ^^,. Och det ser ut som att molnen börjar spricka upp  lite nu så vi hoppas verkligen på fint väder.
En sak som därimot inte alls är kul är att min  förkyldning verkligen har börjat explodera nu. Usch! Idag blir det att köpa halstabletter.. Var uppe en gång inatt för att jag hade så himla ont i halsen.. Men älskling var så söt så han höll mig sällskap :). Men han ligger och sover fortfarande. Ska snart krypa ner jämte honom tänkte jag. Hihi, min gullunge! Va jag älskar dig! <3.

Nä, dags för sängen, again!

Kommentarer
Postat av: rebecca

grattis till förlovningen ! så himla kul =)

kolla gärna min blogg =)

2009-05-12 @ 15:51:42
URL: http://rorebobecoccoca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0