7 Maj 2009

Åh, fyfan va trött jag är.. Orkar inte ens göra frukost till mig själv ><. Hm.. Men men. Lite tråkigt att inte gå till skolan idag då vi har nationella idag egentligen. Men jag får göra det nästa vecka..

Åh, mamma är jätte förkyld ju, och nu har jag också börjat få ont i halsen!! :O. Jag viiiiiiill inte :(. uuuuä.. Men det är ju inget att göra någonting åt. Jag ska iallafall dricka massa honungsvatten idag för att bedöva det onda :). 

Åh, jag och Fredrik bestämde det sista inför förlovningen igår kväll :). Det finns ett "berg" typ där fredrik bor  där det är jäääätte vackert. Så vi bestämde att vi skulle vara där uppe och se på solnedgången osv. Ta med filtar och lite skumpa och ha som en picknick typ. Det kommer bli suuuuper mysigt! Så datumet blir den 16 maj :). Dvs på lördag nästa helg. Jag längtar så jag håller på att spricka! Det kommer absolut bli den bästa dagen i mitt liv iallafall :). Och jag hoppas verkligen att ringarna har kommit då så dom inte är försenade. Men dom sa ju att det skulle ta 8-10 arbetsdagar (och att det kunde ta mindre tid än så också) så på fredag nästa helg så har det gått 10 dagar så jag hoppas verkligen att dom har kommit. Ni får hålla tummarna för oss!!

Nä, om man skulle lyfta på röven och göra lite frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0