6 Maj 2009

Oh, smart tami! Missade bussen så nu kommer jag komma försent. Bajs!
Men men, det är inget att  göra åt.

Idag är det onsdag iallafall. Det betyder att det  är en slapp dag i skolan. Woho! jag tror jag har någon slags infektion i kroppen och det gör mig extreeeemt trött och hängig så jag är iallafall lycklig  över att det är onsdag :).

På fredag kommer även Max hit från Stockholm :). Ska bli riktigt roligt! Ifall vi har tur med vädret så ska vi nog grilla :). Har inte träffat honom på evigheter känns det som! sen kommer ju Fredrik hem också så det är ju bara plus i kanten :D. Hihi. Jag saknar min plutt! <3

Hm, jag vet inte vad jag ska skriva om.. Känns som om hjärnan står still "/. 

Oh, igår gick jag och Snäck igenom hennes garderob för att alla hennes kläder låg huller om buller och det var ingen ordning över  huvud taget. Så jag lovade mamma att jag skulle hjälpa henne. Eller ja, det var typ jag som gjorde det. Snäck satt bara på sängen och sa vilka kläder hon skulle  spara och vilka som skulle slängas osv. Så vek jag och hängde in och så. Men det blev fint iallafall :). Och jag fick maaassa kläder som hon inte kunde ha längre (ibland är det bra att vara liten) så nu måste jag lösa problemet med vart fan jag ska lägga dom kläderna nu. Det är ju fullt i min garderob! Helt sjukt va mycket kläder jag har egentligen. Men men. Tråkigt med alla söta klänningar och kjolar som bara hänger där och väntar på att få bli användna. Men vädret tillåter ju inte riktigt det. Och det suger hårt kan jag lova! Jag längtar efter att få använda klänning ^^,. Dom är ju så söta!
Men jag tror vädret skulle bli lite bättre i helgen :). jag får hoppas på det! Men jag kan ju använda det ändå för jag och fredrik ska ha en "hemma-mys-helg" så då passar det ju rätt bra :). Hihi.

Ni vet väl om att det är morsdag den 31 maj va? :).



Guuuud, va trött jag är! Det är helt sinnessjukt. har sovit i typ 3 timmar och jag är helt slutkörd!
Men men. Snart ska Snäck och jag laga mat. Klyftpotatis och korv. Gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0