5 Maj 2009

Idag är det tisdag, vilket betyder skola. Det suger faktiskt röv att gå dit idag! Jag är super-duper-mega-trött  idag och det regnar ute :(. Vilket betyder att jag måste ta med mig paraply när jag går till bussen för annars kommer jag se ut som en dränkt katt ><. Och då måste jag krabba med att ta med mig det på bussen osv osv. Eller  så tar jag bara min vinterjacka. Det är en bauta stor luva på den som jag kan ha på skallen annars.

Kollade lite på smhi igår och det verkade som att det skulle regna nu hela förmiddagen och sen i eftermiddag skulle det nog klarna upp lite. Men sen imorgon skulle det regna igen :(. Fast man vet ju aldrig, deras prognoser behöver ju inte alltid stämma ^^,. Men jaja, dags för frukost!



Åh, äntligen hemma! Fyfan va trött jag är... Fick gå typ en mil för jag missade busshållsplatsen då mina tankar var på andra håll ><. Men jag fick ju iallafall motion och det är aldrig fel ju :).
Snart ska jag faktiskt gå och lägga mig och vila en timme. behövs nog ifall jag ska ha ork att ta tag i matten sen.

Åh, fick reda på vad jag fick på engelska nationella uppsatsen som vi gjorde. och jag fick tydligen VG+ ändå :). jag som trodde det skulle gå skit dåligt. Men det var fasen inte långt ifrån MVG :D. Så nu är jag glad iallafall ^^,. 
På torsdag har vi läs- och hörförståelsen i engelska med. Hm, får se hur det  går. Men alla andra år har jag ju legat mellan VG och MVG så det ska nog inte vara några problem :).

Hihi, nu ska jag nana! :D



Btw, 2 heeeela veckor rökfri idag! :D. Yeeeeey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0