4 Maj 2009

Oh, idag är jag leeedig :). Skönt som attan! Om typ en timme ska jag på med joggingskorna och springa upp till mormor. Ska fixa hennes hår :). Tvätta och rulla det och sånt. Så då blir hon glad iallafall :). Hehe. Sen ska jag springa hem igen. Sen laga lite mat osv  och sen ska jag plugga ><. Matte. Yärk! Men jag måste för vi har ju nationella snart. Jag är lite orolig över hur i helvete det kommer gå iom att jag ligger på pass mycket efter i skolan. Men det fixar sig nog :).

Imorgon är det tisdag och det betyder att jag har varit rökfri i 2 veckor :D. Fyfan va skönt säger jag bara! Helt sjukt att jag inte har slutat tidigare alltså.. Jag mår så himla mycket bättre! Jag är gladare, har 50 gånger lättare att andas, är myyycket piggare än innan, jag ser fräschare ut osv osv. Listan kan göras lång! Men jag är glad att jag har slutat iallafall och jag tänker aldrig gå tillbaka till den skiten igen! Och Fredrik har varit snusfri i 2 veckor på onsdag. Han är så duktig min pojk! :D.

Oh, det har jag glömt skriva ju! I torsdags beställde vi ju våra ringar! :D. Vi hade ju först bestämt oss för ett par som vi hade tittat ut i affären (Axel Olsson) men när vi väl skulle beställa dom osv ta fram våra storlekar och så så kände jag att jag aldrig skulle klara av att ha den på mitt finger hela tiden. Det var en speciell metall som var jäääääätte tung så det kändes som att jag hade en 5 kilos tyngd på mitt finger. Plus att den var så tjock så det typ skavde på dom andra fingrarna iom att jag har så små fingrar. Så vi tittade på silver ringar istället och hittade en som var jätte fin som vi bestämde oss för :). Dom var matta (dom såg nästan lite vita ut) och hade två ganska smala skåror på ena sidan. Jag tog den smala och fredrik valde den "breda" iom att han har så stooooora händer :P. Men dom var verkligen jätte fina :). Så nu längtar vi som tusan tills dom kommer! Dom sa att det skulle ta 8-10 arbetsdagar så förhoppningsvis kommer dom nästa vecka. Men har vi otur så kommer dom inte förens veckan efter det. Vi bestämde oss också för gravyren när vi väl va där. Det blev bestämt lite i sista minuten eller så men vi tyckte det var bättre att dom var helt färdiga när dom kommer än att vi ska behöva lämna in dom en gång till sen. Och iom att vi vill vara lite "udda" eller så så ska vi inte gravera namnen eller någonting sånt. Utan vi bestämde oss för något mer personligt :). Dom som vill veta får väl se när ringarna kommer :).

Nä, nu ska jag rengöra mitt ansikte innan jag springer till mormor :). Räknade ut att det ungefär är 3 kilometer till henne härifrån så det blir ju 6 kilometer sammanlagt :). kanske springer nått ikväll med. får se lite. Sover så gott då ^^,.




Oj oj oj, va tiden rinner iväg fort! det är helt sjukt. Iallafall så sitter jag nu med nymålade naglar. så fort dom har torkat så ska jag hoppa in i duschen. Måste ju hinna duscha innan fredrik ringer ikväll :). Hihi.

Jag är iallafall döööö trött. Blev det efter att jag hade varit hos mormor. Skit skumt att jag bara blev det sådär pang bom. men men. mormor var jätte glad över att jag kom och hon pratade på som aldrig förr :). Alltid kul att se att hon blir glad när man kommer. Jag var nog där i nästan 2 timmar tror jag. Åtminstonde 1,5 så det var trevligt :). 

Imorgon börjar skolan. uuuuuuh. Suger röv faktiskt. Fast som tur är så slutar vi redan vid 12.20 så det är helt okej ändå :). Funderar faktiskt på att ha klänning imorgon. Någon som vet hur vädret kommer bli? Inte så kul att gå i klänning om det börjar regna och bli kallt iom att jag går både till och från bussen. ska kolla på smhi och se lite :).

Nä, nu ska jag upp i duschen :). Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0