28 Maj 2009

Åh, vilket skit väder det är! Regnet bara öser ner och jag känner för att bara dra täcket över hucudet pga all stress..
Usch. Igår var jag iallafall hemma från skolan. Jag vet inte vad det är med mig. Jag hade haft en väldig huvudvärk hela natten och min mage var heeelt fucked up! Kanske beror på att jag stressar.. Isånna fall är det bara att bita ihop.
Idag  hoppas jag iallafall att mattekärringen är där så jag får reda på hur jag ska göra med matten. Onödigt om jag går runt och oroar mig för det när jag har typ 100 andra saker att oroa mig för.. Men sånt är livet. Dåligt att hon aldrig är där bara.

Igår fick jag iallafall klart ett av mina miljoner arbeten :). Och det var engelska-arbetet. Man skulle typ skriva om ett band. Eller man skulle rättare sagt försöka övertyga dom andra om att dom är bra osv. Lite svårt att förklara men nu har jag gjort klart det iallafall :). Fast vi har inte redovisning på det förens nästa fredag. Så det är ju ett tag till.

Nä, nu ska jag äta min gröt sen ska jag gå till bussen i skit vädret.. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0