26 Maj 2009

Just nu sitter jag och äter gröt. Gårdagen var hemsk för jag var så himla stressad, och jag gissar på att denna dagen kommer bli densamma. Jag har alldeles för mycket att göra!
Men en bra sak är iallafall att det är tisdag, vilket betyder att det är en dag mindre tills älskling kommer hem ^^,. 
Åh, han ska vara ledig i fem dagar nu :D. Från fredag till tisdag så han kanske följer med till skolan på måndag :). Hihi. Massa tid tillsammans! Dessvärre kommer han inte hem alls helgen efter det, men det är sånt man får ta. Hm, vafan ska jag hitta på den helgen då? "/. Äh, det löser sig..

Nä, nu ska jag plugga lite innan det är dags att gå till bussen. Ciao!


Åh, jag orkar inte plugga en minut till!
Har suttit och jobbat med allt som jag har i skolan nu sen jag kom hem vid 13.00.
Dvs att jag har pluggat i ungefär 7,5 timme nu ><. Eller nej, 7 timmar blir det bara för jag tog 30 minuters paus innan.
Dessvärre känns det som om jag inte kommer någonstans :(.
Och jag ska ju ha ett stort prov i samhäll på fredag, och jag kommer aldrig hinna lära mig allt! Det är galet mycket man ska komma ihåg om liberalismen och konservatismen och anarkister osv osv osv. Och det suger! 
Får jag inte godkänt på det provet och det andra provet jag har kvar i samhäll så kommer jag få IG "/. Tycker det är konstigt att man måste ha godkänt på varenda jävla prov helvete bara för att bli godkänd i ämnet. Gah!
Tur att det bara är 2 veckor kvar tills det är sommarlov. Det behövs verkligen!

Nä, nu tänker jag fan inte plugga mer. Min hjärna är överhettad för lääängesen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0