25 Maj 2009

Sorry för dålig uppdatering. Har inte riktigt haft tid för datorn.
Men nu är jag i skolan iallafall. Börjar typ nu så jag drar igen! Haha.
Puss!



Åh, skolan tar kål på mig!
Jag har 4 matteprov, ett nationellt i engelska, 2 i samhäll och ett i svenska. och som pricken över i:t så har jag en stor uppsats jävels fan skap att skriva färdigt också. På två veckor!! Alltså, fyfan. Jag kommer vara helt död. Jag får allvarligt talat plugga varenda dag fram till sommarlovet. Förstår inte varför dom tar alla prov så sent!

Dessutom var inte matteläraren där idag för hon fyllde år (ofta man tar ledigt från jobbet för det?) så jag har ingen aning om vilket prov jag ska göra nästa gång så jag kan inte plugga någonting på matten! Blöööööh, detta suger...

Men nu ska jag iallafall renskriva det jag skrev idag på samhällen så jag får någon nytta gjord iaf. Puss!

Kommentarer
Postat av: Bambam

Härligt!

2009-05-25 @ 10:14:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0