15 Maj 2009

Just nu sitter jag i skolan. Humöret är faktiskt ovanligt bra idag :D. Även ifall jag är trött och förkyld så känner man ändå hur glad man är att det äntligen är fredag :D. Vi har precis haft engelska och snart så ska vi ha svenska. Baaaara en lektion kvar sen får jag äntligen åka härifrån :). Skönt som tusan!

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Fredrik kommer ju så jag ska ju såklart vara med honom, men jag vet inte vad vi ska hitta på.. Det lär ju bli det vi alltid gör på fredagar. dvs glor på film och bara slappar. Men det är ju rätt bra det också så jag kan bli frisk någon jeffla gång!

Nä, nu ska jag kolla några bloggar, sen kissa och sen börjar lektionen :). Puws!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0