14 Maj 2009

Nu sitter jag i skolan. Emma och Malin är på stan, så jag väntar på att dom ska komma tillbaka så vi kan äta. Vi får pizza idag :). Har inte ätit det sen jag blev laktosintolerant så det blir spännande och se ifall jag fortfarande tycker det är gott :). Hehe.

Usch, jag vill verkligen ha helg nu! Detta är verkligen inte min vecka alltså. fy!
Men det är ju fredag imorgon så ^^,.

Nä, nu ska jag göra nått annat. Uppdaterar nog ikväll.



nu sitter jag i skolan. Ska snart gå bort till resecentrum för att hoppa på bussen. Jag är grymt trött iallfall! och jävligt kaffesugen.. men så kan det va.


 Åh, va skönt det är att vara hemma ibland. Idag är verkligen en sån här dag då jag njuter av detta huset. Mamma ligger och sover och det enda som låter är kylskåpet och Melissa Horn på Spotify. Underbart!
Ringde mormor nyss. Ska rulla hennes hår imorgon igen då mamma inte har tid att göra det. Och hon lät faktiskt väldigt glad över att jag skulle hjälpa henne :). Men hon hade ju blivit nöjd med resultatet förra gången så :). Hon var nyfiken på ringen också sa hon. Hihi lilla mormor. Hon är så söt :). Måste börja hälsa på henne oftare nu. Hon är ju trots allt 80 nu så man vet ju aldrig hur länge hon finns kvar. Så man får ju passa på :).

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra faktiskt.. Så skönt att bara ta det lungt. Men jag borde nog dammsuga mitt rum. Ligger dammråttor i hörnen xD. Haha. Oh, kan ju göra iordning mina pärmar idag med :D. Roooooligt! Fast jag har ingen plast ><. Men jag får väl sätta på det sen.

Nä, the dammsugare is shouting my namn! :D. Hihi. Jag är knäpp idag. Puts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0