13 Maj 2009

Godmorgon! Jag  är så trött att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Usch. Jag avskyr verkligen att gå upp såhär tidigt!
Men en sak som glädjer mig är att himlen är heeeelt blå :D. Hoppas verkligen på fint väder idag :).

Jag vill verkligen inte ha nationella idag. Jag tror inte jag kommer klara det.. Och ifall man inte klarar det så  får man göra massa prövningar och sån skit och det vill jag ju inte "/.
Men det är ju vissa i vår klass som ligger efter i matten som jag gör, och dom ska ju läsa Matte A nästa termin med så dom gör nationella då. Så vill jag också ha det ><. Får väl prata med hon Katrin eller vafan hon nu heter..

Jaja, nu ska jag dricka kaffe i ett tappert försök att vakna!



Hm, ja.. Nationella gick väl som det gick. Men det gick bättre än förväntat iallafall och så det är jag ju glad för :).
Därimot så pratade jag med Ingemar (min mentor) idag om ledighet på fredag då jag egentligen skulle till Fredrik i Karlskrona  för dom ska ha anhörighetsdag där. Men iom att jag har varit sjuk nu osv så har jag missat lite på vårat arbete vi ska göra nu. Så han sa att jag fick välja att antingen klara skolan (?!) eller att åka till Karlskrona. Hm, svinigt är vad jag tycker det är iallafall! Så nu är jag lite kluven om hur jag ska göra faktiskt.. Skolan är ju jävligt viktig och så men jag vill ju så gärna åka till Fredrik :(. Får se lite hur jag gör. Får väl åka dit en annan gång annars. Eller man kanske inte kan hälsa på så? Äh, jag har fan ingen aning. Det suger iallafall!

Har suttit och tittat på ett avsnitt på youtube med Tyra Bank där ett av hennes avsnitt handlar om "gay for pay". Det är alltså hetrosexuella killar som "leker bög" genom att ha sex med andra killar i porrfilmer t.ex och så kommer dom och påstår att dom verkligen är helt hetrosexuella. Dom säger att dom bara gör det för pengarna och bla bla bla. Är det bara jag som tycker att detta är lite väl respektlöst mot dom som faktiskt är homosexuella? Vafan, om dom så tvunget måste hålla på att spela in massa porrfilmer hit och dit så kan dom väl iallafall vara ärliga och verkligen vara hetro då. Jag menar absolut inte att det är något fel med att vara homosexuell utan tvärt om. Jag tycker det är starkt att våga vara det! Och att då dessa ska komma och låtsas vara det bara för att dom får bra betalt kan bara gå och dö någonstans. Nej usch, är det ingen människa här med lite respekt? :O. 
Här är länken btw till första delen av programmet ifall någon är nyfiken på att se det :  http://www.youtube.com/watch?v=PQensCD7xcE&feature=related


Jag köpte ett as fränt nagellack idag föresten. Det är verkligen knall-rosa! Inte så ljus rosa som dom brukar vara. Utan mer mörk-rosa/lila-chock. Haha. Det är verkligen så typiskt mig! Jag kan aldrig ha sådana neutrala färger utan ju mer det sticker ut och syns desto bättre! :D. Dessvärre var själva nagellacket inte det bästa kanske, men är man lite tålmodig och pillig så blir det snyggt det med ^^,.


Åh, jag och Malin åkte hem till hennes mor idag med och tittade på hennes yber söta kattungar! Dom var gudomligt söta :). Och jätte små. Det var nästan så man inte vågade hålla i dom faktiskt :P. Haha. Men dom var jätte söta iallafall :).

Kommentarer
Postat av: Lotta

Åh vad mysigt, men hade ni planerat att ni skulle förlova er på det datumet eller hade han bestämt det, eller du! :)

2009-05-13 @ 11:28:59
URL: http://blondiielotta.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hihi, vad mysigt ändå :) Vi var och tittade på ringarna i slutet av februari, men jag ville inte veta vilket datum utan jag ville bli överaskad, fast det var inte så svårt att komma på att det var den 25 Mars. Vi träffades den 25 December och 25 Mars var sista kvällen i Egypten så :)

2009-05-13 @ 11:49:15
URL: http://blondiielotta.blogg.se/
Postat av: Lotta

HAHA, aa, undra om det är vanligt.. Fast vi hade varit ihop i 15 månader då.. Så inte som ni som körde 9 rakt igenom :p

2009-05-13 @ 14:45:09
URL: http://blondiielotta.blogg.se/
Postat av: keela

åh! Tack så jättemycket för att du hörde av dig! Vilken sida är det?

2009-05-13 @ 17:34:26
URL: http://keeela.blogg.se/
Postat av: keela

okej, tack!:D nej det göra jag inte. Jag har kikat runt lite, men alla jag hittat tar 1000kr/timmen... Gör du?

2009-05-13 @ 19:41:49
URL: http://keeela.blogg.se/
Postat av: keela

skolkuratorn skulle göra det, men hon lyfter ju aldrig på arslet så jag får göra det själv snart.. Okej, tack :)

2009-05-13 @ 20:07:26
URL: http://keeela.blogg.se/
Postat av: mallan ballan

kattbebisarna är söta ;) hahaha det enda jag kom på att kommentera!

2009-05-15 @ 09:34:41
URL: http://ruuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0