12 Maj 2009

Åh, äntligen har jag fått den nya headern att funka. Fan som det har krabbat! Helt sjukt.
Men nu funkar det iallafall och jag ändrade även stilen på texten och bakgrundsfärg osv. Vad tycker ni? :).

Dessvärre är jag sjuk idag med :(. Känner mig sämre än vad jag gjorde igår. Rösten vill inte riktigt och jag är helt igenkörd i näsan. Uäää.. Vet inte om jag hade feber inatt med. Jag tror det för jag vaknade jätte många gånger av att jag frös men att jag var helt genomsvett. Skumt som fasen! Så det blev ingen skola för mig idag :(. Tråkigt men det är sånt man får ta..

Nä, nu ska jag ner och kura mig med halstabletter, hostmedicin och te :).



Fyfan va trött jag är! Det är helt galet. Har sovit i 2 timmar nu, och känner mig nästan tjurig av någon anledning "/. Hel skumt! Tror min hjärna försöker spela mig ett litet spratt genom att försöka  lura mig att jag är röksugen, vilken det teoretiskt sett inte finns någon sannolikhet i iom att det faktiskt var exakt 3 veckor sen jag slutade röka. Iofs så kan man ju bli röksugen lite när som helst efter att man har slutat också, men kroppen behöver ju inte nikotinet mer så det är ju bara båg..

Men men. Usch, jag är  så jävla arg också! Jag får fan aldrig ha mina grejer ifred.. Jag hade köpt nytt puder och lite annat smått och nu är det booooooorta. Jag är jävligt trött på att lägga ut massa pengar på saker som någon annan snor för mig! :@. Som t.ex ett vitt långt linne som jag köpte för säkert 5 månader sen som jag verkligen älskade. Det hann jag använda 1 jävla gång sen blev det snott och jag har fortfarande inte fått tillbaka det. Det är så jävla trist att man inte ens får ha sina egna saker för sig själv i sitt eget jävla hus! Jag vill inte sätta lås på varenda sak jag äger, men det har fan gått över gränsen nu! Gaaaaaah!




Gör ett försök i att lägga in en musikvideo. Får se om det funkar :). Detta är iallafall lätt bästa låten just nu!
Milow - Ayo Technology


Kommentarer
Postat av: Sanne - Just nu bloggdesign-tävling!

REA på bloggdesigner samtidigt som det pågår en tävling där du kan vinna en gratis bloggdesign!

2009-05-12 @ 12:23:10
URL: http://sannelovesjoel.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hamnade här, på din blogg, lämnar ett spår innan jag går vidare...

Önskar dig en fortsatt trevlig dag!

Och stort grattis till förlovningen!



Passar också samtidigt på att önska dig välkommen till mig:

http://www.metrobloggen.se/offer

Bloggen är mitt klotterplank, den enda fungerande terapin för att ta mig tillbaka till ett ljust liv efter att blivit offer för en våldtäktsman.

En blogg om händer som adrig slutar kännas, tårar som aldrig slutar rinna och minnen som alltid finns kvar. Tiden läker inte alla sår!



Finns intresset går det att, via bloglovin, prenumerera på min blogg - vilket verkligen uppskattas!

2009-05-12 @ 15:34:15
URL: http://www.metrobloggen.se/offer
Postat av: Lotta

Åh grattis. Min pojkvän och jag förlovade oss för 1,5 månad sen. Vi var i Egypten och väntade på solnedgången. Helt underbart. Så mysigt :)

2009-05-12 @ 15:34:19
URL: http://blondiielotta.blogg.se/
Postat av: MATILDA FRITZ

vad snygg header :)

2009-05-12 @ 15:36:28
URL: http://fritzmatilda.blogg.se/
Postat av: NETTAN!

Sv: Håller så med! :) hoppas du fortsätter läsa min blogg. Ha det bra, Kram!

2009-05-12 @ 19:27:00
URL: http://netttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0