10 Maj 2009

Nu var det gjort :). Förlovningen då dvs. Hihi. Det var såå mysigt! :). Även ifall det inte blev så jätte mycket av solnedgången pga molnen så var det ändå toppen! Det kändes helt rätt när vi satte på ringarna och jag är lyckligare än någonsin förr! Att jag får vara med fredrik är det enda som spelar någon roll. Hela världen skulle kunna vända mig ryggen utan att det spelar mig någon roll för sålänge jag har dig så kommer allting bli bra! Du formar hela min dag. Att få vakna upp jämte dig är det bästa jag vet. Du anar inte hur mycket jag längtar efter dig när du är iväg.. Det känns som om jag inte är hel när du inte är med mig. Visst är det jobbigt ibland på veckodagarna att inte kunna vara dig nära, men det gör bara så att tiden vi spenderar tillsammans blir ännu mer betydelsefull! Varje timme, varje minut, varje sekund jag är med dig betyder mer än någonting annat! Jag kommer älska dig i all evighet! <3


Nått som inte är riiiiktigt lika positivt är att min förkyldning verkligen håller på att bryta ut nu. Jag har nog nyst en 20 gånger idag (utan att ljuga), har riktigt ont i huvudet pga ett extremt tryck i bihålorna, har nääästan fått sår under näsan för att jag har fått snyta mig som en galning hela dagen. Näsan bara rinner och rinner och rinner. Det är helt galet! Vart kommer allt snor ifrån?! Usch, äckligt är vad det är. Men men. Jag hooooppas verkligen att jag kan gå till skolan imorgon! Jag har inte haft feber än (vad jag vet. har gått på alvedon hela dagen) och jag håller verkligen tummarna för att jag inte får det imorgon. Har inte tid att vara sjuk mer nu. Speciellt inte nu i slutet av terminen! Men det ordnar sig :).

Nä, nu ska jag försöka äta lite fil och dricka honungsvatten :). Pusselipuss!

Kommentarer
Postat av: Renée

ååh, massa grattis :D

2009-05-12 @ 15:38:33
URL: http://reneesmedhult.blogg.se/
Postat av: Nicole - Thiliansmamma

Grattis till förlovningen :D

2009-05-21 @ 17:17:45
URL: http://niicol3e.blogg.se/Tillfallig

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0