Okej, såhär...

0-360236b82fb0f304c32717034e124351.png

Kolla varifrån!

Okej, såhär ser håret nu. Strunta i att jag ser ut som en struts och att håret ligger lite konstigt. Jag har precis vaknat! Ni får helt enkelt föreställa er att det är snyggare iordning gjort :). Vad tycks?

 

 

Åh, det är verkligen guld värt att sova ibland alltså! Somnade som en klubbad säl så fort jag kom hem från skolan och nu är jag faktiskt relativt pigg :). Fast det känns att det har varit en lååång vecka med mycket prov och mycket plugg. Men det har ju gett resultat också :). Det har faktiskt gått bra på alla proven jag har haft. Förutom det jag hade idag för jag vart jätte stressad och fick total blackout.. Men förhoppningsvis så blir jag godkänd iallafall och det är ju det enda som spelar någon roll just nu. Vill inte få ig i nått ämne..

 

Åh, visst fan. Det har jag ju glömt berätta. Det brann på skolan igår! Det började i skolans förråd men brandmännen var snabbt där så det hann inte sprida sig nått. Men det hade varit en kraftig rökutveckling så när brandmännen öppnade portarna som leder ut till förrådet så bara vällde det in rök i hela skolan. Så man blev typ svart ifall man drog med handen över borden och så. Dessutom höll dom på att "ta bort röklukten"  (har redan glömt vad det heter) men det luktade iallafall väldigt starkt överallt så jag fick huvudvärk så fort jag gick in där. Men rektorn sa att det inte var farligt att andas in lukten eller så, så det var ju bra.

Åh, jag har verkligen ingenting kvar i skolan nu :D. Det är så grymt skönt! Hade mitt sista prov och mina sista två redovisningar idag. Och det är bara 2 dagar kvar i skolan nu :D. Wiho!

 

Nä, nu ska jag börja städa mitt rum :). Ciao!


Kommentarer
Postat av: Amanda

Coolt! Roligt med förändring också (: Hade du funderat länge på att klippa kort?

2009-06-05 @ 18:08:19
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/
Postat av: Amanda

Svar: Så brukar det vara, jag har också tänkt tanken ibland men vågar inte haha så det är ju kul att du gjort det :D Man blir ju ofta glad när det väl är gjort också, vad har omgivningen sagt då? Alla tycker väl det var fint :)

2009-06-05 @ 18:21:20
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/
Postat av: Amanda

Riktigt snyggt!! Så skulle jag oxå vilja ha! =DD

2009-06-05 @ 18:35:48
URL: http://amandawho.blogg.se/
Postat av: Amanda

Svar: ja precis, man borde inte bry sig så mycket om vad alla andra ska tycka hela tiden och ist våga stå ut från mängden lite som du säger ;) Vad ska du hitta på i helgen då?

2009-06-05 @ 19:21:46
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/
Postat av: Amanda

Svar: Aha så då får du se lite vad som kommer att hända då :) Jag ska iväg till jkpg nu och shoppa lite men annars har jag inte så stora planer inför helgen ;)

2009-06-06 @ 09:00:32
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/
Postat av: Frida

Wow! Du passade grymt bra i det. Du har verkligen ett ansikte för kort hår!

2009-06-06 @ 21:39:00
URL: http://strawberriness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0