9 Juni 2009

SOMMARLOV!! :D, Finally!



Hm, nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Funderar på att dricka kaffe, men vet inte riktigt ifall min mage klarar det nu. Men what the hell, jag har ju sommarlov så vad spelar det för roll?! :D. Haha, jag blir hypad bara av att tänka på att pluggandet för denna terminen ÄNTLIGEN är slut. Och som jag har slitit! Håller tummarna för att jag får godkänt i alla ämnen bara!

Dagen har gått väääldigt fort faktiskt. Vi började kl.9 med att ha typ "fråge-tävling" mot 2orna. Direkt där efter gick alla bort till Strandbjörket och spelade brännboll. Och trotts en jävligt orättvis dommare och trotts att alla typ missade bollen så lyckades vi ändå vinna! :D. Woho. Och 2orna som var så himla stöddiga xD.
Iallafall så efter det så kom glassbilen ^^,. Haha, det hade dom som surprise ;D. Fast det var gott så.
Sen fick vi sluta och då gick jag tillbaka till skolan för att hämta min jacka och min väska. Åkte med 12.55 bussen till alvesta för jag orkade inte sitta och vänta i typ 1,5 timme på att vislandabussen skulle komma. Så väl i alvesta träffade jag ela och hennes mama. GUD va längesen! Helt sjukt. Så det var riktigt roligt :D. Sen bad jag Myran hämta mig för jag orkade verkligen inte gå hem. Och nu sitter jag häääär :). As usual ;).

Tror faktiskt jag ska lägga mig en timme och vila lite :). Måste försöka få tiden att gå fort nu så det kan bli fredag någon gång. Jag håller ju på att gå under nu när fredrik inte har varit hemma på jätte länge!! Men det går nog fort tills dess :).

Nä, nu ska jag faktiskt vila :). Adios!



Åh, jag har sovit och sovit och sovit. Och det har varit så skönt! Fast jag hade en sådan sjuk dröm så när jag vaknade så vart jag helt groggy. Haha. Men nu har jag börjat vakna till liv iallafall :). Någon som har nått förslag på vad man kan hitta på? :).



Kommentarer
Postat av: Ida

Hej!

Ingen har väl missat att den finns en hel del männskor som tjänar pengar på sin blogg. Jag är numera en av dem, det kan du också bli. Vad sägs om att få massa pengar inbetalt på kontot i slutet av varje månad?



På denna sida: http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=13099, kan du bli medlem GRATIS, och sedan börja tjäna pengar. Inte presentkort eller poäng som på de flesta sidor, utan rena pengar, som sedan sätts in på ditt bankkonto i slutet av månaden!

Du får även ta del av en hel del olika rabatter på massa olika internet-butiker!

Bli medlem alldeles GRATIS på en gång, och börja tjäna lite extra cash vettja! =)

2009-06-09 @ 14:33:16
URL: http://idabom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0