8 Juni 2009

Just nu sitter jag i skolan. Börjar om en sådär 8 minuter så detta blir bara ett kort inlägg.

Imorse mådde jag inte alls bra men jag tvingade mig själv att gå till skolan. Och nu mår jag bättre :). Så det är ju skönt.

Åh, bara tanken av att det är sommarlov får det att nästan pirra i magen. Haha! Det kommer bli så himla skönt! Fast jag kommer ju bara ha lov i typ 2 veckor för sen börjar jag jobba ><. Fast skönt med lite cash..


Jaja, nu ska jag gå på samhäll. Ciao!



Hade nyss betygssnack i svenska och samhäll. Det var betyget vi fick på uppsatsen om kulturmöten som vi gjort. Iom att det var samarbete i svenska och samhäll så fick vi 2 betyg. Så det blev G/VG i svenska och ett starkt G i samhäll. Har verkligen jobbat röven av mig men ändå så får jag inte mer än G. Har alltid fått typ VG på prov osv i svenska men tydligen så spelar det ingen roll. Sen ifall jag inte får godkänt på samhälls provet så får jag IG i samhäll. Det är helt sinnessjukt! Bara för att man inte klarar ett enda jävla prov så ska man väl inte få ig på hela kursen? Gah! Arg är jag!.. Jävla skit lärare rent ut sagt. Någon annan som varit med om det här?! :O.



Åh, äntligen hemma. Äntligen kaffe!! mm, namnam!
Gud va denna dagen har gått fort nu när man tänker efter :O. Men det gör inte mig nått. Oh, redan avslutning imorgon ju :D. Woho! Åh, mamma fyller år imorgon med :D. Det är nice.

Hm, vad ska man göra nu då? Haha, känns helt knäppt nu när jag är färdig med allt. Är så van vid att plugga så fort jag kommer hem så nu när jag väl kan vara ledig så vet jag inte vad jag ska göra xD. Haha!

Föresten så är våran mattelärare helt dum i huvudet. Bara för att vi "IG-barn" som ska ha matte A nästa termin också. Det är rätt många faktiskt. Men iallafall, bara för att vi ska fortsätta läsa denna kursen så var vi tvungna att sitta kvar idag medans alla andra jävlar fick gå! Och jag hade glömt min mattebok hemma idag så jag kunde inte räkna nått, då säger hon att jag ska sitta och bara glo bort den timmen :O. Hon är störd. Verkligen.. Blääää!


Nä, nu ska jag dricka mitt kaffe och läsa bloggar. Bye! :D.



Åh, igår köpte mamma glass till mig så nu har jag faktiskt gjort smoothie. Gotti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0