7 Juni 2009

Helt sjukt va slö jag är på morgonen ><. Haha. Det är helt galet. Men men. Snart ska jag sätta igång med min gröt.. Blir extra motbjudande idag då min mjölk  är slut så jag får använda fil istället. Haha. Men vill man att magen ska må bra så. Hehe.

Idag ska vi iallafall åka iväg en runda med mormor. Snäckan (lillasyster) och Chatrin (tjejen som äger stallet där hon rider) ska på shire galopp och mormor pratade om att hon så gärna ville åka dit och titta. Det är ju lite svårt för henne då hennes rygg är så dålig att hon bara kan stå upp i några minuter.. Men iallafall så  pratade hon om det igår när jag var där och rullade hennes hår. Och sen bestämde jag och mamma att vi ska ta henne dit. Hon kan ju aldrig åka iväg på någonting så det tycker hon nog är roligt :D. Men vi kommer inte stanna där länge. Vi ska bara se när dom galopperar och sen får vi åka hem igen iom att hon är så dålig.

Sen i eftermiddag ska jag nog klippa klart gräset ifall vädret tillåter. Började ju klippa igår nu när gräsklipparen äntligen funkar. Vi har ju inte klippt det någonting detta året så det var riiiktigt långt. Så man får köra typ 3-4 gånger på varje ställe. haha. Och jag som är så himla pedant med ><. Det tar år! Men men. Det får ju dagen att gå iallafall :).

Imorgon är det äntligen måndag och denna dryga jävla helgen är äntligen över. Man känner sig nästan handikappad när fredrik inte är hemma. Haha! Jag typ bara går runt hela dagarna och funderar på vad jag ska göra :P. Illa!
Men iallafall så har jag sovmorgon till 11 imorgon. Woho! Ska bli riktigt skönt. Och sen på tisdag är det äntligen sommarlov! Gud som jag har längtat efter den dagen :P. Haha.

Nä, nu måste jag fan äta frukost alltså. Jag fastnar alltid här ><. Kul med nya läsare btw! :D. Lägg gärna till på bloglovin (a). Puss!



Jag förstår inte hur i helvete jag kan vara så himla trött! Jag hade allvarligt talat kunnat gå och lägga mig nu och sova tills imorgon bitti, utan problem. Det är galet.. Funderar starkt på att ut och springa och se ifall det kan få mig att bli lite piggare. Fast jag har fortfarande lite ont i benen sen jag sprang så långt förra  gången. Men det ska nog gå bra ändå.

Åh, jag saknar fredrik som tusan också! Känns som om det är en hel evighet kvar innan han kommer hem igen :(. Fy!

Är på riktigt dåligt humör nu med "/. Helt utan anledning. Knäppt.

Nu ska jag typ... springa. eller nått. Nä jag har fan ingen aning! Någon som har ett förslag? :).



Kommentarer
Postat av: Amanda

sv, ja och du passar i det oxå ju! =DD

2009-06-07 @ 17:25:12
URL: http://amandawho.blogg.se/
Postat av: Elsie

Ååååh, du kanske är med barn Tami, därför du är så trött, hihihihihi

2009-06-07 @ 20:35:55
URL: http://elsieastrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0