30 Juni 2009

Ojojoj, va jag suger på att uppdatera. Haha!

Just nu är jag hemma iallafall. Ska jobba natt inatt så jag börjar inte förens kl.19 ikväll och kommer inte komma hem förens 5 imorgon bitti. Jag kommer vara helt slut! Men det är ju fina pengar så ^^,.

Igår fick jag och mamma fnatt och åkte till Halmstad. Det var super skönt verkligen! Fast jag var duktigt trött eftersom jag hade varit vaken sen 04.10. Så som slocknade direkt när vi kom hem.

Snart ska jag måla mina naglar lite fort tänkte jag. Sedan ska jag fixa iordning alla mina papper och sätta in dom i pärmar och så.

Blev bara en liten uppdaterin, men det är ju bättre än inget. Höhö. Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0