25 Juni 2009

Första dagen på jobbet avklarad nu då! Det har varit vääääldigt mycket information så mitt huvud är som en enda stor gröt xD. Men det har varit en lugn dag osv. Knappt ingen post alls. Karro var som tur var på samma introduktion som jag så jag slapp känna mig helt utanför. Fast vi var bara 3 stycken "/. Och sen tre stycken "faddrar" som det heter, och sedan mamma och micke och en annan tjej. Så det var soft :).

Får se hur det går imorgon. Börjar ju redan kl.06.00 imorgon bitti så jag får gå upp vid halv 5 ><. Det suger ju rätt hårt. Lär vara helt död på kvällen. Höhö. Men jag är ju fri i helgen så det gör ju inte så mycket.

Åh, och Fredrik kommer äntligen hem imorgon :D. Känns som om han har varit ifrån mig en evighet!

Uhh, på tisdag och på söndag ska jag jobba natt.. DET kommer bli hårt! Fy tusan. Men men. Det är ju fina pengar :). Gäller bara att sova som fan innan så ska det nog gå bra. På tisdag jobbar jag 19.00-04.30 och på söndag jobbar jag 21.00-04.30. Jag överlever nog :).

Nä, nu ska jag gå och ta en "powernap" i en halvtimme :). Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0