24 Juni 2009

Åh, sista lediga dagen idag. Har precis ätit upp min gröt, och ska snart gå och sätta på kaffet. Gott!
Mitt öga har typ gått sönder eller nått. Haha. Nej men, det gör ont av någon anledning "/. Knaaasigt..

Igår kväll gjorde jag och mamma paj. Ruccola med soltorkade tomater och fetaost (iom att jag inte kan äta vanlig). Och den blev faktiskt riktigt god! Har alltid trott att det varit krabbigt att göra paj men det var det ju inte alls!
Så på torsdag eller fredag ska vi göra tacopaj istället. MUMMA!

Senare idag ska jag upp till mormor igen. Måste vattna Henrys blommor och titta till huset och så. Det är ju iallafall fint väder så då gör det ju inget att jag ska cykla upp :).

Nä, nu ska jag göra kaffe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0