23 Juni 2009

Vilket super väder! Weei. Iofs har jag typ inte varit ute så mycket, men ändå.

Jag vaknade vid typ 10 av att snickaren snackade högt som fan med någon annan snubbe som var här. Blev nyfiken på vem det var så jag gick upp. Och jag antar att det var någon rörmokare eller dylikt för dom snackade om diskmaskinen.
Så nu är allting äntligen klart! Golvet är lagt och diskmaskinen lagad. Woho, nu slipper vi diska för hand! :D. Det blir nice.

Efter att jag hade ätit frukost så cyklade jag upp till mormor för att lämna hennes medicin och för att hämta Henrys post och ge den till henne. Hon var på att ovanligt gott humör faktiskt :D. Så det var roligt.
Haha just det, Henry har ju åkt till Gotland och då ska vi ta hand om huset och blommorna osv medans han är borta. Och då hade han skrivit en lapp och gett till mormor där det står vad vi ska göra osv. Och längst ner stod det: "Ej obligatorisk uppg.  Avliva alla mördarsniglar på ett skonsamt och effektivt sätt. Förslagsvis halshuggning (det är dom vana vid)". Hahaha! Jag vek mig nästan dubbelt när jag läste det. Så typiskt honom :P.

Efter det så cyklade jag hem igen på min räääääser cykel (vi köpte ju en ny i helgen) och sen gjorde jag lite käk. Nypotatis och korv (orka göra något avancerat :P.) Lite typisk tami-mat kanske men vafan, det är gott ju!

Cyklen är föresten skit bra!

Mamma slutar jobba kl.15.00 så sen ska jag väl umgås med henne en stund innan hon lägger sig och sover.
Sen vetitusan vad jag ska hitta på.. Borde ju egentligen slappa så mycket som jag bara kan nu när jobbet börjar om 2 dagar. USCH! Det tar verkligen emot att börja jobba. Det är långa pass och jag är fortfarande inte uppvilad sen skolan. Meen det är väl bara att bita ihop och ta det som en man (KVINNA). Höhö. Det ger ju fett fina pengar iallafall :D.

Åh btw, jag funderade lite på ifall man får studiebidrag denna månaden. Och så gick jag in på CSN's hemsida och där stod det att pengarna kommer även denna månaden och det behövs verkligen! Att vara luspank i 1,5 månad är ingenting som jag föredrar direkt. Hoppas verkligen att det stämmer att dom kommer!

Nä, nu ska jag äta lite mellanmål tänkte jag. Typ fil eller nått :). Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0