22 Juni 2009

FÖRLÅT för dålig uppdatering! Fredrik har varit hemma enda sen i onsdags så jag har inte riktigt känt för att sitta vid datorn :D. Men nu så..
Vi låg ju på hotel i Halmstad över midsommar och det var suuuper mysigt! Vi bodde ju i stora sviten och det var väldigt stort ^^,. Alla var jätte trevliga osv så allt har varit bra.
Lite tråkigt därimot är att mitt illamående fortfarande är kvar. Det började ju en dag då jag mådde illa något extremt och sedan dess går det i vågor, och det har hållt på i typ 5 veckor nu "/. Äter iallafall omeprazol så jag hoppas verkligen att det hjälper...

Fredrik har köpt nu bil nu föresten. Och han är såååå glad! Det blev faktiskt en s40. Mycket nyare än vad jag trodde han skulle köpa (och han också för den delen) men den är verkligen jätte fin!

På torsdag börjar jobbet. Usch, jag känner verkligen hur det tar emot. Även ifall det ska bli jätte roligt att börja också, så samtidigt så känns det som om jag hade behövt mer ledigt.. Men jag får sova massor nu innan torsdag ;).

Haha, jag har klippt av mina naglar nu också. Har nog inte haft så här korta på typ 3 år och jag känner mig nästan handikappad (skoj). Känns hel knasigt, men det ska jag nog kunna vänja mig vid. Måste bara måla dom också :D.

Äh, nu ska jag försöka buffa lite på snickaren som är här och lägger vårat golv så jag kan få äta lunch någon gång. Det blir jätte snyggt btw! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0