2 Juni 2009

Oj, det var läängesen jag uppdaterade nu.. Illa illa! Men det är såååå himla mycket med skolan! Det är galet. Jag har aldrig pluggat så mycket som jag har gjort nu dom senaste två veckorna.. Fyfasen. Men det har faktiskt lönat sig. Jag har verkligen pluggat igen mig nu, och det är riktigt skönt! :D. Men det tryter på humör och psyke kan jag lova. Har inte haft något utbrott än, men det kommer nog snart för jag börjar bli riktigt trött på skiten nu alltså :P. Usch. Men sånt är livet.

Fredrik ska iallafall åka hem idag :(. Och han kommer inte hem förens nästa helg.. Jag kommer dö! Hur fan ska det gå? "/. Det kommer nog bli riktigt jobbigt.. Men det är sånt man får ta :). Det är typ 1,5 vecka. Dessutom kommer vi inte kunna prata alls lika mycket i telefon och inte skicka lika många sms för han kommer ju ha fullt upp hela tiden :(. uuuuh. Jag får verkligen försöka hitta på något istället för att bara sitta hemma och glo.

Jaja, om 20 minuter ska jag ha prov. Läs- & hörförståelse i engelska. Men det är säkert inga problem :). Har aldrig haft svårt för engelska så. det är ju skönt iofs..

Hm, undra vad vi ska hitta på ikväll. Det lär ju bli att vi bara myser och tar det lungt ^^,. och det gör inte mig nått. Böhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0