16 Juni 2009

Gah! Jag hatar flugor! Dom ska fan alltid hålla på att surra och klättra på en så man inte kan sova :@.



Åh, jag höll på att glömma! Jag satte ju ett mål när jag slutade röka och började med springandet, att jag skulle klara 5 kilometer innan sommaren, och gissa vad?! Igår klarade jag det! Och jag vart inte ens trött efteråt. Inte ens andfådd. Dessutom, utan astmaspray! Man märkte bara att pulsen hade gått upp. Det var galet! Och jag blev så himla förvånad över hur lätt det gick. För om man tänker efter lite så - jag slutade röka för ungefär 2 månader sen bara och innan dess hade jag rökt i 6 år, jag har väääldigt dåliga luftvägar, jag har aldrig, aldrig, aldrig sprungit innan typ. Inte ifall jag inte har varit tvungen. Plus att jag  är pollenallergiker. Woho, det är nog meningen att jag ska springa! :D.



Jag och Myran har precis varit nere vid sjön och fiskat. Medans jag bara fick små fjuttiga abborrar så fick myran världens monster sutare. Bläää! Vi gick bort till grannen så han kan ge det till hans (VÅRA) katter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0