15 Juni 2009

Oh my god, vilken sjuk dröm jag hade! I korta drag handlade det om att jag åkte skridskor inne i stan (alltså på asfalt och grus), att jag träffade elsie på bussen påväg till stan och hon hade väääärldens mage och att det var en skabbhund som förföljde mig. uuuuh, vafan drömmer jag sånt för? :P.

Äh, nu sitter jag och dricker kaffe. Gud va skönt det är att vakna på morgonen utan att någon är hemma. Det är så tyst och lungt :). 
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra.. Mamma ville jag skulle tvätta  fönsterna på altanen, så jag får väl göra det. sen får jag se vad jag hittar på. 



Åh, äntligen färdig med fönsterna! Det tog låååång tid och jag lär ha träningsvärk i armarna imorgon när jag vaknar. Nu ska jag leta efter en ny cykel på blocket, och sedan ska mamma och jag ta på oss träningsskorna :D. Niiiiice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0