14 Juni 2009

Hemma igen! Kom precis hem från Fredrik. Lite trist att helgen redan har gått, men han kommer ju hem redan på onsdag så :D. Helgen har varit bra. Väldigt mysig, som vanligt :). Även ifall vi inte har hittat på något speciellt.
Idag så satt vi och stekte i solen ett tag, riktigt skönt! Sen fick vi för oss att cykla till "muggebohavet" så det gjorde vi. När vi väl kom dit så konstaterade vi genast att det blåste tok för mycket för att vi skulle kunna vara där, så vi cyklade hem igen. Men vi fick lite motion iallafall, 1,5 mil :). Sedan tittade vi på Asterix & Obelix (haha, varken fredrik eller jag kommer nog aldrig växa ifrån dom filmerna). Grymt bra! Sedan typ slappade vi bara. Åt lite kvällsmat och sedan var det dags att åka. 
Och nuuu sitter jag här. igen.. Som vanligt.. Like always! Böhö.


Nä, jag ska föna mitt hår lite nu tänkte jag. Ser ut som en jag-vet-inte-vad.... Hejs!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Svar på kommentar:

Jag är glad att du hittade till min blogg och hoppas att du fortsätter läsa den :) Ofta kan det vara skönt att känna igen sig i något som någon annan skriver om. Förlåt om jag är okunnig nu, men vad innebär emetofobi?

2009-06-14 @ 21:59:51
URL: http://attlevamedfobi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0