12 Juni 2009

Regn, regn, regn. Fasen så tråkigt det är! Jag har iallafall vaknat. Sitter här med morgonkaffet som vanligt :). Jag är faktiskt relativt pigg idag. Konstigt! Haha, jag hade en sån sjuk dröm! Handlade om att jag satt på nått typ konsentrationsläger för bråkiga barn och så var det någon tant som ville ha mig dödad. Hel skumt var det iallafall!

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på "/. Jag kan ju inte göra färdigt i trädgården mtp att regnet öser ner. Det är ju lite trist för det var faktiskt riktigt roligt när man väl satte igång med det :). Fredrik kommer ju ikväll vid 5 :D. Så tills dess antar  jag att jag bara ska slappa. Tänkte dammsuga mitt rum och lite sådär. Får väl se vad jag hittar på :).

Föresten, är det normalt att kunna få blåmärke på fingret? För igår när jag var nere i ladugården för att lägga tillbaka röjsågen så klämde jag fingret mellan röjsågen och "hyllan" som den skulle ligga på, och nu har jag fått värsta blåmärket där :O. Haha, det är rätt sjukt för jag har då aldrig haft det innan :P.

Nä, nu ska jag göra min gröt. Yärk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0