10 Juni 2009

Min pojkvän har gått och blivit knäpp! Vi har ju pratat om att åka iväg till Halmstad över midsommar för att checka in på något hotell och bara umgås han och jag för en gångs skull. Alla par behöver ju lite egentid ju. Men iallafall, igår när vi pratade i telefon i vanlig ordning så började vi prata lite om det. Och eftersom jag samtidigt satt framför datorn så började jag googla på hotell i Halmstad.  Hittade ett som hette Clarion Hotell och dom hade ett supermysigt "paket" för två. Det var ett rum med jacuzzi och så reserverade dom plats åt en på en resturang i närheten. Detta var inte alls dyrt så jag letade fram numret till dom så Fredrik kunde ringa dom idag. Och det första han säger till mig idag när jag vaknade (efter godmorgon såklart) var att det inte fanns några sånna lediga rum, men att han hade bokat stora sviten istället. Hahaha. Han är tossig! Undrar hur mycket det kostar ><. Oooooh. Men det kommer bli mysigt iallafall :).

Villket tråkigt väder det är btw! Jag och Myran som hade tänkt fixa klart gräset idag.. Vi får nog ta det en annan dag. Går ju inte att klippa när det är blött för gräset lägger sig då.

Hm, vad ska man hitta på idag då? Jag ska nog städa mitt rum iallafall. Kläderna har nu börjat vandra ut från garderoben och ut på golvet, som vanligt! Att jag aldrig lär mig! Men men.. Kanske kan glo på någon film sen tillsammans med systeryster? Äh, vi får se :).

Nu börjar jag städa. Hej!



Åh, jag blir snart arg för att det aldrig slutar regna. Jag som skulle springa idag! Får riktigt dåligt samvete av att bara sitta inne och glo på film efter film. Men det typ ösregnar ju så. Klockan börjar iallafall bli lite närmare kvällen nu, och det är ju bra :D. Jag vill ha fredag nu!



Haha, tittade nyss på typ 3 avsnitt av "My super sweet 16".. Herregud vilka bortskämda ungar! Det är  ju helt sjukt..
Om ni vill se så gå in på -->  www.mtv.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0