9 Juli 2009

Haha, jag är inte van vid att vara uppe såhär tidigt xD. Känner mig som en zombie. Böhö. Men det är rätt lungt och tyst här hemma nu på morgonen :).
Ska iallafall försöka få i mig lite frukost nu. Illamåendet är inte att leka med idag kan jag lova. Ajajaj. Men läkaren skulle ringa vid halv 9 så jag får se vad dom säger. Hoppas det är 'snälla-tanten' som jag pratade med igår, och inte kärringen som brukar sitta där. FY!

Nu är jag ledig i 4 hela dagar framöver :D. Yey! Känns väldigt skönt  eftersom jag gärna vill bli frisk innan jag börjar jobba igen. Har varit riktigt jobbigt att jobba dom senaste gångerna. Meeeen, det har ju gått bra ändå :).

Nä, nu ska jag se om jag kan äta.



Besöket hos läkaren gick bra. Hon tryckte och klämde och kände på min mage och sa 'jag känner iallafall inte någon tumör' vilket gör mig väldans glad! Men hon var inte säker på vad det är som är fel. Som tur är så nämnde hon ingenting om gluten, så förhoppningsvis slipper jag få en slang med kamera ner i halsen (fy, hemska tanke..). Men hon var väl lite inne på gallsten verkade det som, så dom tog prover på någon magbakterie och för levern. Så nästa vecka någongång får jag svar på dom. Hon lovade att hon skulle ringa så vi kunde prata om resultaten. Dessutom sa hon att ifall dom inte visade någonting konstigt så skulle hon fortsätta utredningen. Så ÄNTLIGEN kanske jag kan få svar på vad fan det är som har spökat i min mage i alla dessa år. Jag hoppas det iallafall. Så det var ett bra besök :). Förutom blodproven, ajajaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0