8 Juli 2009

Gah, nu börjar jag bli riktigt trött på att vara sjuk hela tiden! Mitt illamående som har hållt på i typ 2 månader nu är fortfarande kvar. Börjar bli gaaanska irriterande eftersom ingenting jag gör verkar göra det bättre. Så jag ringde sjukvårdsrådgivningen imorse för att se vad dom sa. Och dom tog det värsta allvarligt. Antingen kunde det vara glutenintolerans eller så är det nått fel med gallan. Och det var viktigt att jag ringde läkaren nu så dom får kolla upp vad det är. Shit, jag hoppas verkligen att hon har fel. Vill bli frisk ju :D. Men ska ringa läkaren imorgon så jag får en tid då istället, för jag ska ju jobba idag så. Iofs börjar jag inte förens kl.18 men det blir så stressigt om jag ska hinna med att cykla dit upp också. Så jag tar det imorgon när jag ändå är ledig :). Ska antagligen åka till Karlskrona på fredag föresten :D. Hälsa på Fredrik och se lite hur han bor och vart han jobbar och lite så. Ska bara beställa tågbiljett med :). Var på körskolan igår också. Äntligen så börjar det hända nått! Fast det är svårt att veta hur mycket man ska räkna med att lägga på körkortet tycker jag "/. Och hur många körlektioner man behöver ta osv. Men man kan nog aldrig ta för många :). Usch, jag har verkligen vänt på dygnet nu när jag bara har jobbat nätter och kvällar! Det är helt galet. Låg vaken till typ halv 3 inatt innan jag somnade, sen vaknade jag vid 4 igen. Och då ställde jag faktiskt klockan på 10 för att jag ska försöka vända tillbaka det :). Nä, jag ska ta tag i mitt rum nu.. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0