6 Juli 2009

Shit, jobbade natt inatt igen, och jag vaknade inte förens kl.15.30 nu i eftermiddag :O. Har nog aldrig sovit så här länge innan! Men det behövdes. Var ganska segt inatt för det fanns knappt ingenting att göra.. Men så kan det vara ibland. Jobbar inte förens imorgon kväll, och sedan på onsdag kväll. Sen efter det är jag långledig. 4 hela dagar :D. Yey! Fast det är rätt roligt att jobba ändå. Blir ju kul sen när lönen kommer :). Fast allting kommer typ gå till körkortet. Eller inte allt, men mycket av det.

Idag ska jag typ inte göra någonting. Kvällen kommer nog gå riktigt fort tror jag. Men jag måste nog plocka lite i mitt rum. Blö.

Äh, nu ska jag gå och göra nått annat. Hejs!


Föresten, jag har nytt nummer. Vill du ha det så lämna en komentar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0