30 Juli 2009

Fick åka hem från jobbet igår för jag började få migrän. Tråkigt som attan men det är sånt som händer. Har sovit typ 12-. timmar inatt så det var nog det som behövdes :P. Har fortfarande lite ont i huvudet men det är mycket bättre än vad det var igår iallafall :).

Idag är jag ledig. Väldigt skönt! Har klippt lite gräs nyss och ska strax ta mig ann toaletten här nere och göra en storstädning på den tänkte jag. Får bli en "fixar-dag" idag för imorgon kommer jag inte kunna göra nått. För först ska jag ju klippa mig vid 12.45 och sedan vid typ 2 kommer älskling hem :D. Skönt att han kommer så tidigt! :D.

Ska måla om mina naglar idag också tänkte jag. Har ju haft rosa nu rätt länge så nu tänkte jag pröva mitt nya svarta :). Får väl se hur det blir :). Hihi.

Nä, nu ska jag äta en yoghurt och sedan ska jag fixa toan :). Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: Malin

ha! vi började visst skolan den tjugonde ;););)

2009-08-10 @ 21:30:13
URL: http://ruuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0