27 Juli 2009

Åh, så häääääär trött är jag idag! Haha. Jobbade ju natten inatt och eftersom jag ska jobba 07-13 imorgon så var jag tvungen att gå upp lite tidigare än vad jag brukar göra när jag jobbar natt. Fast det blev inte så himla tidigt ändå (halv 11) för jag var så himla trött :P. Så får se hur det går att gå upp så tidigt imorgon :P. Har ju jobbat natt hela veckan så det blir ju automatiskt att man vänder på dygnet :P. Men det ska nog gå bra. Det är ju inte så länge. 6 timmar totalt. Fast sen får man ju räkna bort 30 minuter vid frukost och så. Det blir nog skit bra :).

Tittade på mitt schema innan och jag har typ bara 1 riktigt vecka med jobb kvar nu :(. Denna veckan jobbar jag ju bara 2 dagar, och den sista veckan jobbar jag bara två kvällar. Vart har sommarlovet tagit vägen?! Fyfan för att tiden går så himla fort!

Och när jag ändå är inne på att tiden går fort så har fredrik och jag snart varit tillsammans i ett helt år :O. Alltså, allting går så  fort att man knappt hinner med ju :P. Men vi har ju många år kvar!!

Idag ska jag inte göra någonting. Tänkte glo på en film, och sen ska jag bara vila. Det behövs verkligen! Iom att man inte är v van vid att jobba så mycket som jag har gjort nu (och dessutom haft nätter hela veckan) så tär det ju både psykiskt och fysiskt på kroppen. Min mage har ju tagit väldigt mycket stryk. Var längesen jag hade så här ont. Fy! Men det är sånt som går över :).

Nä, nu ska jag gå och slå ihjäl alla miljoner flugor som surrar i öronen på mig :@. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0