24 Juli 2009

Woho, nu är längsta jobbnatten avklarad och det gick super bra trots mensvärk och väldigt lite post. Våra driftledare fixade sådana här quiz som vi fick pilla med tills det kom post (vilket det knappt inte gjorde, haha). Tyvärr vann inte mitt lag, men vi vart lika glada ändå :D.

Jag vaknade kl.14 och sedan dess har jag bara käkat frukost och suttit här och slappat. Jag hoppas verkligen att jag kommer kunna jobba ikväll, för min mage är mega dålig idag :(. Det kan nog bero på mensen och sådär, hoppas jag iallafall! Ska ju bara jobba 19-23 så jag hoppas den lugnar sig lite iallafall. Sen kan det nog bero lite på att jag har jobbat så mycket nu, jag är ju inte riktigt van vid detta än. Även ifall jag tycker det är kul och så så kan ju kroppen ändå säga ifrån. We'll see, we'll see...

Lönen kom idag ju och jag blev förvånad som tusan. Haha, fick 3000 trots att jag bara hann jobba 4 dagar innan juli. Iofs var det ju en natt där, men det är ju ändå bra pengar för 4 dagar :). Kan knappt bärga mig tills jag får se hur mycket jag får nästa månad då :D. Woho, det blir nice! Fast jag ska ju knappt röra dom pengarna för det ska ju gå till körkortet.

Åh, när jag ändå är inne på körkort så är jag så förbannad på körskolan i alvesta. Jag tror fan inte dom vet hur man svarar i telefon alltså! Jag mailade dom i början av veckan - inget svar ännu! Dessutom har jag ringt varje dag nu både till mobil och till själva körkskolan men inte fan är det någon som svarar! Gah, jag blir så förbannad på sånt här!! Idioter hela högen. Blä!!

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen. Fredrik kommer ju ikväll någon gång innan jag börjar jobba och då ska vi upp och hämta ut mina kläder från ellos som kommer idag :D. Pusshej, leverpastej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0